.
کارت اعتباری ایرانیان | iranian credit card

.

.

خدمات مبتنی بر کارت در کارت اعتباری ایرانیان

.

صدور انواع کارت اعتباری

 

صدور انواع کارت های تخفیف

 

صدور انواع کارت هدیه و بن کارت

 

صدور انواع کارت اختصاصی با لگو شخصی

 

صدور انواع کارت با قابلیت تراکنش های تلفیقی

 

صدور انواع کارت های وفاداری و باشگاه مشتریان مخصوص یک برند

 

صدور انواع کارت های آنلاین و آفلاین با قابلیت شارژ توسط کارت های بانکی

.

.

.

باشگاه مشتریان کارت اعتباری ایرانیان

باشگاه مشتریان یکی از مهم ترین اصول جذب مشتری در عصر حاضر که مشتریان در طوفان از پیشنهادات قرار دارند، به جهت حفظ مشتریان کنونی می باشد . بدین منظور سازمانها و شرکت های در مقیاس های مختلف ، استراتژی ها و سناریو های گوناگونی در راستای برنامه وفاداری مشتریان تدوین می کنند. تحقیقات نشان می دهد موثرترین برنامه جهت افزایش نرخ وفاداری مشتریان، طراحی باشگاه مشتریان (Customer Club) می باشد. با طراحی برنامه های گوناگون جهت مدیریت تجربه مشتریان ، علاوه بر ارائه انواع خدمات جذاب گوناگون به اعضا، می توان از شبکه اجتماعی آنها نیز به عنوان مشتریان بالقوه بهره برد. طراحی باشگاه مشتریان از جمله مهمترین اقدامات وفادار سازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است و در واقع طراحی باشگاه مشتریان برای توسعه روابط با مشتریان فعلی و دریافت مشارکت هر چه بیشتر مشتریان است.

بر اساس نوع عضویت : باشگاه باز : سهولت عضويت ، همچنانکه از اسم آن بر مي آيد براي همه باز است. زيرا هزينه و شرايط ندارد. مناسب براي شرکت هايي است که به اعضا احتياج دارد. اغلب بسياري از اعضا از امکانات باشگاه استفاده مي کنند. شرکتها مي توانند ارزش داشتن يک باشگاه باز را با در نظر گرفتن هزينه هاي برشور و اطلاعات به منظور در تماس بودن با اعضا (حتي اگر مشتري ، يک مشتري سود آور نباشد ) محاسبه نمايند.

باشگاه محدود : در اين نوع باشگاه ها بر عکس باز ، اعضا يا مشتريان براي عضويت ، بايد حق عضويت بپردازند و اغلب يک فرم کامل و طولاني را پر ميکنند.به اين ترتيب ، اعضاء علاقه مند به عضويت در خواهند آمد . در هر دو صورت اطلاعاتي که راجع به مشتريان به دست مي آوريم با ارزش ترين منبع جهت برنامه ريزي هاي آينده است بنابر اين اطلاعات در خواستي کاربران در هنگام عضويت تاثير مهمي در روال آتي کار خواهد داشت. در واقع به منظور به دست آوردن وفاداري مشتري بايستي ابتدا يک تصويري از مشتري وجود داشته باشد .

بر اساس مخاطبان باشگاه : با توجه به نوع مخاطبان سازمان ، انواع مدل های باشگاه تقسیم بندی می گردد.برای شرکت ها و سازمان های تجاری که دارای مشتریان ، نمایندگان ، شرکای تجاری و … میباشند ، باشگاه مشتریان با رویکرد ایجاد تعامل و وفاداری راه اندازی می گردد. در سازمان ها و تشکل ها ، مجامع صنفی و اتحادیه ها که دارای روابط تجاری با اعضاء نمی باشند و صرفا جهت ایجاد ارتباط و تعامل مستمر و ارائه خدمات هرچه بهتر ، باشگاه اعضاء سازمان راه اندازی می گردد.

بر اساس سطوح سازمان : یک باشگاه می تواند دارای سطوح مختلف باشد به عنوان مثال در یک شرکت تجاری ، باشگاه می تواند دارای بخش های زیر باشد: 1. باشگاه مشتریان 2. باشگاه نمایندگان 3. باشگاه کارکنان یک مرکز آموزشی می تواند دارای سطوح باشگاه دانش آموزان و دانشجویان ، باشگاه اساتید و باشگاه نمایندگان باشد.

.

.
.

.